Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Patricia - 8 februari 2011 19:40

Åh jag har varit jätte sjuk! Legat i sängen med feber sen i lördags :( iiinte kul.

Börjar komma på bättringsvägen nu iallfall!

Ligger med syster i sängen och kollar på tv och sitter vid facebook och käkar godis, ska snart sätta på lite te hade jag tänkt :) mys!

Var på en fest i fredags i saltsjöbaden och sen blev det efterfest i skanstull. Kul kväll ändå :) Bara att jag hade skinnjacka på mig så är nog därför jag blev sjuk.

Fy fan ni skulle sett mig i söndags.. uuusch både bakis och sjuk! Och pappas tjej fyllde år... så först skulle vi käka tårta, seeen skulle vi äta på restaurang. Pappa hade bokat bord. Kan ju inte direkt säga nej när hon fyller år helleer, så det var bara att bita ihop! 

Btw, jag och pappa och kimberly har slutat röka nu. Tror faktiskt att jag kommer lyckas bäst. Jag ska klara det, jag kan klara det! Önska mig lyckatill :)

Presentation


HejHej! Patricia heter jag. Född år 1993 och är en härlig brud med ett minst sagt vanligt svensson liv. Följ min blogg och läs. Tro det eller ej, men jag är inte så hemsk som jag ser ut!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards